overlayoverlay
HomeSLINGSHOTKitesSLINGSHOT FUEL 2015

SLINGSHOT FUEL 2015

SLINGSHOT FUEL 2015

Fuel určuje směr C kitů posledních 13 let. Fuel 2015 přichází s radikálně novým konceptem vývazu. Fuel je našim prvním kitem, který využívá nový NITROUS čtyřbodový, bezkladkový vývaz. Jednoduše řečeno, jezdit Fuel je nyní jako jezdit RPM na steroidech :), jako byste přidali nitro do vašeho paliva.

VelikostCenaDostupnost
Fuel 2015 7m222.900 Kčvyprodáno
Fuel 2015 9m224.900 Kčvyprodáno
Fuel 2015 11m226.900 Kčvyprodáno
Fuel 2015 13m227.900 Kčvyprodáno
Fuel 2015 13m2 - akce19.900 Kčvyprodáno
Fuel 2015 11m2 - akce17.900 KčsklademKoupit
Fuel 2015 9m2 - akce16.900 KčsklademKoupit

SLINGSHOT FUEL 2015

Fuel určuje směr C kitů posledních 13 let. Fuel 2015 přichází s radikálně novým konceptem vývazu. Fuel je našim prvním kitem, který využívá nový NITROUS čtyřbodový, bezkladkový vývaz. Tento revoluční systém vám umožní vašeho Fuela vyvázat dvěmi různými způsoby. Buď to s vývazem, nebo klasicky. Pokud jste zvyklí na klasický vývaz, vyvážete Fuel klasicky „za uši“ a užíváte si vlasností, na které jste byli u Fuela zvyklí. Pokud ale nainstalujete vývaz, získá váš Fuel ještě na obrátkách. Explosivní pop, masivní výkon a u Fuela poprvé, neuvěřitelný rozsah. Rychlost točení a boom v kiteloopech samozřejmě zůstává. Jednoduše řečeno, jezdit Fuel je nyní jako jezdit RPM na steroidech :), jako byste přidali nitro do vašeho paliva.

Výhody takového vývazu jsou pro nás Fuel ridery velké. Kite, který byl určen hlavně na HC wakestyle, nyní rozšiřuje svou působnost. Wakestyle vlastnosti zůstávají. Pokud jste ale přijeli na vlnový spot, potřebovali jste kite, který má větší rozsah a masivní depower. Nyní máte two in one, stačí běhěm minuty nainstalovat vývaz a jedém. S vývazem se značně zlepší taky jízda v poryvovém větru, rozsah kitu jde také hore. Těšíme se, díky tvaru C, na masivní skoky. Ti, kteří se Fuela do dnešního dne „báli“, mohou být dnes v klidu. Sami si zvolíte, jaké vlastnosti má váš nový Fuel mít.  

 

Slinshot Fuel 2015 při testech v Řecku

VLASTNOSTI

NITROUS BRIDLE – nový, přídavný vývaz. Explosivní pop, masivní výkon a obrovský rozsah.

TRADIČNÍ C SHAPE – konzistentní tah, stabilita, mega tah v kiteloopu a do skoku.

SPLIT STRUT – vylepšuje tuhost a tím pádem i stabilitu kitu, snižuje váhu

CUSTOM FUEL INJECTION – nastavení kitu pro váš jízdní styl a do různých větrných podmínek

TRI TECH PROTECTION – chrániče z kevlaru na nejnamáhanějších místech

SURF TOUCH SEAMS – odolné švy, zvýšená odolnost kitu

SLINGSHOT ONE PUMP – foukání a vyfukování kitu jedním ventilem, Slingy patent, používaný většinou velkých firem na trhu

SERVIS A PODPORA – všechny náhradní díly skladem v ČR, okamžité řešení vzniklých problémů

RIDERS PROFILE:

Středně pokročílí, pokročilí, mistři. Ideální pro ridery, kteří hledají kite pro agresivní freestyle a wakestyle.

 

V BALENÍ:

Kite Fuel 2015, baťoh, opravná sada, quick start guide

OSOBNÍ ZKUŠENOSTI

Když jsem do mailu dostal první info o novém Fuelu, byl jsem hodně zvědavý, až si tento nový kousek vyzkouším v praxi. Klasický vývaz, který je již roky odzkoušený, doplnil vývaz přední hrany a to je u Fuela dosti podstatná novinka. A protože jsme si chtěli nový Fuela řádně proklepnou (a to hlavně s ohledem dobře mířených rad nastávajícím majitelům) a v ČR no wind, sbalili jsme saky paky a odfrčeli směr Řecko, kde bych situaci podzimního pojezdu ohodnotil jediným slovem: EVERYDAY!

O vlastnostech s klasickým vývazem už toho bylo napsáno dost a funkčnost tohoto nastavení je vyzkoušena maximálně. Zaměřme se tedy na nové vyvázání přední hrany, které známe např u kitu RPM.

 

Musím přiznat, že při prvním pojezdu s tímto novým vývazem jsem byl mírně řečeno rozpačitý. Kite se nechoval úplně dle mých představ, měl málo výkonu a i odraz/pop byl jiný, než jsem byl původně u Fuela zvyklý. Co bylo nadstandartní, byla stoupavost, což na vodě vypadalo asi tak, že vy si jezdíte a druzí stále odpadají:) To bylo ale málo a tak jsem koumal, co s tím.

Na první pohled byl kite předepowerovaný, bez výkonu. Jediné, co vás v tomto případě napadne je, pohrát si s nastavením a kite trochu otevřít. Možností na vývazu kitu najdete opravdu dost a to byl asi i záměr konstruktéra. Kite jsem tedy navázal na poslední uzlík u náběhové hrany a první u odtokovky a šel na vodu.

A ejhle, neskutečná změna! Kite získal brutálně na výkonu, zvýšila se rychlost ovládání. Je zajímavé, že i když jezdíte kite na novém vývazu, vlastnosti ovládání zůstávají skoro nezměneny. Stále cítíte vyšší tlak na krajích ráhna, ovládání je přesné a intuitivní. Je to i proto, že přední vývaz je bezkladkový a tím pádem bezproblémový. I když to při prvním osahání není moc cítit, obrovsky se zvedl rozsah celého kitu. Perfektně to poznáte na vodě, kdy přitáhnutím depoweru doslova po centimetrech znatelně měníte výkon kitu. Také startování doznalo změny. Kite startuje stejně dobře, jako starší Fuel, zatažením za krajní šňůry, tzv „na ucho“, jen s tím rozdílem, že nyní můžete Fuel 2015 vystartovat bez problémů do okna a nemusíte mít obavy, že vás kite „porve“ po větru. Nic takového nehrozí, kite přebytečný wind vypustí. Další výhodou zvýšeného depoweru je vymizení síly při nepovedených tricích. Po upuštění ráhna již žádný potah při crashi. Také kite netrpí při jeho střemhlav letech a následných nárazech při nepovedených tricích.

 
 
 
 
Stoupavost, i po zvýšení výkonu, zůstala excelentní. To je pro freestylery a vlastně pro všechny skupiny riderů velmi důležitá vlastnost. Není většího utrpení na vodě, než neustálá snaha o nastoupání a udržení výšky. A tím spíše pro ridery, kteří stále něco zkouší a s prubingem nových triků stále odpadávají po větru.
 
Při tricích nastává to pravé labůžo. Kite má excelentní pop! Což je pro ridery, kteří potřebují více předvídatelného (což je velmi důležité) poweru do svých triků dobrá zpráva. Dostanete se tak při prubingu nových triků více hore a značně se zvyšuje tzv bungee efektPřechyty v HP tricích jsou potom mnohem jednodušší, což se vám potvrdí v daleko vyšší úspěšnosti odjetých triků. Přesnost ovládání s nesporným wake feelingem jsou u nového Fuela stále samozřejmostí.
 

Značně vzrostl rozsah kitu, což znamená jediné. Netřeba již armádu všech velikostí kitů. Lehce si vystačíte se dvěma velikostma, protože možnosti nastavení do různých větrných podmínek je opravdu mnoho. To jistě přiláká i příznivce Fuela, kteří se do dnešní doby kitu tak trochu „báli“. Dnes už nemusí. Kite je naprosto „user friendly“, zvládne jej naprosto každý a co je další důležitá věc, kite, díky velkému rozsahu, v klidu zvládnete i ve vlnách, kde potřebujete přebytečný wind občas „vypustit“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hlavní vylepšení a vlastnosti

  1. Zvýšení rozsahu
  2. Zvýšení výkonu
  3. Mega pop
  4. Více síly do triku
  5. Jednodušší přechyty při HP tricích
  6. Velká stoupavost
  7. Jednodušší startovatelnost a to i na pláži při samostartu
  8. Mnoho možností nastavení
  9. Odolnost
  10. Možnost volby druhu vývazu

Ocenili jsme též novou leash, která byla prodloužena a osazena novýma odolnýma karabinama, které jsme řádně otestovali. Žádný problém, vše vydrželo.

A pokud by vám nový vývaz přece jen neseděl (což ale nepřepokládám), můžete využít vyvázání „po staru“. Žádný problém. Two in one v tomto případě funguje naprosto famózně.

 

A protože kecy zůstanou zase jenom kecama, kite Slingshot Fuel 2015 bude k dispozici k praktickému odzkoušení klasicky na MKB na Nových Mlýnech a určitě se za vámi s novým Fuelem podíváme i na ostatní frekventované české a slovenské vody. Nebojte se nás oslovit, pokud budete mít zájem si nový FUEL 2015 projet. Je to fakt zážitek!

 

The 2015 Fuel from Slingshot Kite on Vimeo.

Košík je prázdný.

slevový systém

PARTNERS

mushow kiteboarding slingshot oakley red bull TOPlist

Kontakt | Obchodní podmínky | Copyright © 2010 Mushow Kitestore