Ride Engine - Elite Carbon Infrared 2019
Nejvyšší řada RideEngine využívá karbonu, jako základního stavebního kamene celého trapézu. Je nejlehčí, nejpevnější a nejtvrdší ze všech tří druhů trapézů od RideEngine.
Nejvyšší řada RideEngine využívá karbonu, jako základního stavebního kamene celého trapézu. Je nejlehčí, nejpevnější a nejtvrdší ze všech tří druhů trapézů od RideEngine.
Značku Ride Engine má na svědomí waterman ze Santa Cruz - Coleman Buckley. Myšlenkou, kterou dnes Coleman s přáteli přetavili ve skutečnost, bylo vytvořit trapéz s plnou podporou zad. Ten se, krom Ride Engine, do dnešního dne na trhu prakticky nenachází. S vývojem a výrobou začínal Coleman klasicky v US stylu, v garáži. :) Spoluprací s přáteli a pro ridery po celém světě se podařilo vytvořit trapéz, který perfektně podepírá záda, navyjíždí nahoru, ani do boku a netwistuje.
Díky jednoduchosti, lehkosti a perfektní funkčnosti se Ride Engine raketově rozšiřuje po celém světě. Deviza plné a pevné podpory zad je neodolatelná tím spíše, že jde o revoluční prvek, který nenabízí na trhu žádná jiná firma.
Ride Engine byl zrozen z touhy vytvořit opravdu funkční trapéz. Tradiční trapézy, které jsou ohebné, pružné a flexibilní, soustřeďují sílu do tlakových bodů, které po čase dělají jízdu neříjemnou a bolestivou. U Ride Engine je hlavní devizou tvrdá skořápka. Ta podepírá záda v celé ploše a rozvádí tak tlak rovnoměrně na celá záda a nejen do tlakových bodů. Díky tvrdé vnitřní skořápce může být potom trapéz daleko menší a lehčí, ale přitom lépe podepírající vaše záda. Váš požitek z jízdy je potom stoprocentní. I když je klasický trapéz sebelepší, nikdy nemůže dosáhnout vlastností RideEngine trapézů. RE trapéz absolutně nevyjíždí, nepřetáčí se, naprosto perfektně sedí na těle. Díky použití revoluční podložky (baru) s vysoce pevnostním lanem, vám hák netwistuje a trapéz nejezdí kolem těla. Zůstává přesně tam, kde má. Tohoto využívaji maximálně rideři, kteří ocení optimální spojení ridera s kitem. K dispozici je samozřejmě i klasický kite hák. Výkon, pohodlí a ovládání jsou potom opravdovým požitkem.
Výhody:
- prémiová karbon/kevlar konstrukce zvyšuje tuhost
- Lumbar Lock, precizně sedí na těle, zabraňuje posouvání a kroucení trapézu
- Elite Carbon shell je lehký a super tuhý, vysoký výkon, rovnoměrně rozložená zátěž po celých zádech, zabraňuje otlakům a bolesti zad
- nízký profil zlepšuje pohyblivost a brání vyjíždění
- nový upínací dvouzónový systém, horní a dolní utahování, umožňuje nastaveníí během jízdy
- paměťová pěna (trapéz se přizpůsobí vašemu těšim zádům)
U trapézu jsou použity i další revoulční věci, jako např. jednoduché a plně funkčí zapínání, různé druhy "háků", které využíváte s ohledem na váš jízdní styl (freeride, freestyle, wave, HF) atd.
Dnešní trapézy se nedokáží zbavit jedné zásadní chyby a tou je pružnost. RE trapézy tuto chybu řeší vyjímečně dobře. Jezdci jsou často nuceni vytáčet svůj trapéz s ohledem na situaci, v které se nacházejí. Značně citelné je to např při jízdě toeside a ve vlnách, kde se vám trapéz vytáčí, různě kroutí, vyjíždí a twistuje. To má potom za následek bolesti zad, zhoršené dýchání a vůbec nepohodlný pojezd. Přitom řešení je tak jednoduché, zcela unikátní a zajišťuje jezdci hladký a plný rozsah pohybu.