mushow kitestore
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
  • header pic
Mushow Kitestore
forum/poslední
comments/poslední
bazar
Návštěvy
TOPlist

RAPACE CONDOR - nová komora G.Chastagnola

Navigace: mushow.cz / Product reviews / RAPACE CONDOR - nová..

Když se snowkiting legenda Guillaume „Chasta“ Chastagnol objevil minulý rok na Snowkite Masters s novým kitem, byl to docela poprask a rideři neznalí věci si dokonce mysleli, že jde o nový prototyp od Ozone. Nebylo tomu tak. Šlo o nový Chastův motor Rapace Condor. Od tohoto ofiko představení uběhl rok testů a vychytávání sebemenších detailů. Dnes je na trhu nová, progresivní značka, která je schopna konkurovat tomu nejlepšímu, co se dnes na trhu nachází. Chasta je velmi silným garantem kvality. Rapace komory přinášejí mnoho vylepšení a s tím spojený daleko větší požitek při pojezdu na zmrzlé vodě. Připočtěte velice dobrý poměr cena/výkon a je vymalováno. Rapace = Dravec.

RAPACE CONDOR

Mushow, díky velmi dobrému zvuku ve snowkiting světě, získal zastoupení této progresivní značky.Testy budou následovat o5 po celé ČR.  

STRUČNÝ POPIS

Pojďme se tedy podívat, co Rapace Condor nabízí. Každá velikost Rapace Condor má své určení a přináší špičkovou kvalitu. De-power komory Rapace přicházejí v pěti velikostech a barevných odlišeních. Condor 4m2 a 6m2 jsou ideálním řešením pro školy a výuku snowkitingu v každých podmínkách. Condor 8m2, 10m2 a 12m2 jsou potom tím pravým SNK kitem, který vás vynese na vrchol snowkiting zážitků. Již první rok Rapace přichází se třemi patentovanými technologiemi, Cut Away systém zaoblené odtokové hrany, Vortex Breaker ukončení uší a OMC bezpečnostní systém odstřelení kitu.

Cut Away System (patent) - využívá zaoblení odtokové hrany pro lepší stabilitu a aerodynamiku kitu. Jde také o unikátní tvar („vykousnutý“ střed křídla), který znatelně zrychluje točivost kitu.

Vortex Breaker (patent) – systém na koncích křídla eliminuje turbulence a podstatně tak zlepšuje stabilitu kitu. Eliminuje všem známé „klapání“ uší a zrychluje celkovou točivost kitu.

OMC (patent) – zbrusu nový odstřelovací systém dvojitého odstřelení s příznačným názvem OMC (One More Chance:). Přináší jednoduché odstřelení s vyvlátím kitu a jeho jednoduché znovu zprovoznění bez složitého motání a honění line po placu. Jednoduché, plně funkční a intuitivní odstřelení na chickinloopu pod barem.

 

RAPACE bar - tvarované ráhno, rozmotávací systém, zásekový de-power, Ronstan kladky, safety vyvlati frontline, chraniče šńůr proti prořezání, kovová de-power díra, vše chráněno neoprenovými obaly, pristávačka "tygr de-luxe":) atd.
RAPACE SISTER - For Girls Only

RAPACE SISTER - FOR GIRLS ONLY

RAPACE jako první na trhu přichází s kity určenými přímo pro dámy. Roštěnky mají možnost volby mezi nejvyužívanějšími dámskými velikostmi 8 a 10m2. Dizik kitů se musí zalíbit snad každé kiterce.

Pokud vás koncept RAPACE zaujal, můžete si kity všech velikostí vyzkoušet od podzimu na MKB a po domluvě po celé ČR. V zimě potom na jednom z nej českých spotů, na Rýžovišti blízko Rýmařova a samozřejmě na všech frekvetovaných spotech po celé ČR.

 

CENÍK RAPACE:

Condor 12m2 – 26 900Kč

Condor 10m2 – 25 900Kč

Condor 8m2 - 23 500Kč

Condor 6m2 - 18 900Kč

Condor 4m2 - 17 900Kč

 

For Girls

Sister 8m2 – 23 500Kč

Sister 10m2 - 25 900Kč

Podrobnější info  přineseme již brzy. Stay tuned!

 

Guillaume Chastagnol a Jerome Josserand - test ride na Islandu

ZVAŽUJETE KOUPI RAPACE CONDOR? AKČNÍ NABÍDKA COMMING SOON!

Vložil: admin, 06.10.2012

Komentáře

Martin
02.10.2012 v 19:27

Chasta je hlavně rider, nevím nevím, jestli by měl jedničku z aplikovaného designu a fyziky :-D Toho vyhryznutí odtokovky se teda bojím, podle mě to sejme stabilitu v poryvovém větru, který je u nás vlastně furt. A ty babské verze jsou hezčí než chlapské, to je sexismus,ne? :-D A chystaj i něco většího? 15ku?

Odpovědět
Switch
02.10.2012 v 20:46

Nene, paraglidy zatim neplanují...freeriding, o to tady jde....

Odpovědět
Cikas (web)
03.10.2012 v 16:01

K čemu větší kite jak 12m?

Odpovědět
pavel
04.10.2012 v 00:53

vím, že máš také dost, ale 110kil i bez trenek, ...., sice mám min. možnosti jezdit, takže to je i v pazúrach, ale popoletět za jízdy jen při poryvu je prostě škoda, 14m drak mě zvedne jen pokud jej stočím více proti větru, ale při tomto manévru se bohužel nestačí vrátit přede mne takže dost často končím na zadku ..  a přitom v tahu jasně vidím, že by stačilo jen trochu přidat - tak ty 2m by snad mohly stačit. Kdo nevěří, tak ať si na sebe hodí batoh s pytlem cementu a jde si pojezdit. Takže se alespoň rád podívám na vidka stejnaciho - tam bylo často vidět, jak když při běžném pojezdu jen když jej jen trochu stočí a trochu zatáhne za bar, tak jde v poho nahoru. Borec konstruktér bude ten, kdo bude umět udělat 16m komoru co rychle točí, .... podle videk je dnes pokrok v tom, že drak se po zatažení ja jednu krajní lajnu podélně zkroutí, nikoliv že se jen  přibrzďuje jeho jedna zadní strana, což mu zachovává rychlost, ...a což je asi vývazem, také i tím, že poslední vrchlíky mají větší hloubku, na úkor délky. A kdo ví  jak alespoň vytunit vyvázání, tak ať poradí.

   Takže já čekám na 16ku s posledním typem vývazu a vrchlíku

Odpovědět
Switch
04.10.2012 v 11:13

Rychla 16tka? Nechci ti brat iluze, ale to se nacekas:) Vyzkousej vice firem. Ne kazda 12tka komora ma stejny vykon. Jezdil jsem vetsinu sezony 10m kite(Ikon) a naprosto v pohode. 12tka byla fakt do low windu. Rapace je na tom s vykonem podobne. Mam 96kilo. Teda mel jsem:)

Odpovědět
pavel
04.10.2012 v 18:22

no jo - Rýže - tak tam jsem byl jednou, naměřil jsem do 14m a také jsem musel vzít 10ku - a měl jsem tam toho hafo, ale jsou i dny s poměrně stabilními 6m ... a je zrovna i čas, a je to za barákem ... a ono to je těch 110 spíš minimum, .. třeba nás konstruktéři překvapí. Hlavně ať to letos všechno klapne

Odpovědět
Pavel jinej
05.10.2012 v 09:15

Já mám komory 2, Ikony 12ku a 8ku a pokryju tím wind 4-18m. 12 ka se dá jezdit v pohodě do 10m , nouzově do 13m, nad 10m už skáče i 8ka..Mám taky skoro 100 kg a určitě bych nechtěl nic většího než 12ku. S větším kitem nepojedeš dříve, nevyjedeš dříve na kopec, akorát se víc utrápíš s jeho točením. Samozřejmě na polety v slabším větru bude větší velikost o něčem jiném, pokud je tedy tvým cílem lítat v slabším větru z kopců, je vhodné koupit něco většího. Ale pro ježdění na freeride i pro těžké jezdce 12ka bohatě stačí, jako jeden universální kite klidně ji 10ka komora.   

Odpovědět
pavel
05.10.2012 v 10:51

Ano, tak nějak, jinak na běžný pojezd i mně stačí i od 5m 10ka, ale to je po pár metrech nuda, a myslím, že si každý chce zablbnout i v slabším větru a na menším svahu, a aby nemusel jezdit kdovíkam,  jinak jen o to točení nejde - ten větší drak udrží trochu déle ve vzduchu - z toho plyne i čas na vrácení draka ... samozřejmě, že se určitě se nikdy nepřekoná tzv. podobnost - ta se přímo počítá při průmyslových simulacích - u několikanásobně menších modelů než bude výrobek, ... ale snad se i tak vývoj alespoň trochu posune dopředu ve prospěch nás tlusťochů

Odpovědět
Čikas (web)
08.10.2012 v 18:54

Ahoj Pavle s  12 Twistym nepotřebuji poryv pro skákání, jezdím na lyžích a umím si to krásně nahnat rychlostí.Na snowboardu je to dost problematické, mě naprosto stačí 12ka!!!Nad 12m jsou draci hodně pomalí a nedá se sněma tolik švihnout, Dobrý jezdec si to nažene technikou.Kdo neumí pořádně zahranit a načasovatz skok nepomůže mu ani velký paraglide! klidně si můžeme spolu v zimě zajezdit ty si vezmeš 14 nebo ptřeba 16 ja si vezmu 12 a uvidíme jak to komu pojede , a bude skákat .

Odpovědět
hadrák
06.10.2012 v 08:52

Vyhryznutí odtokovky není žádná novinka,kdyby se to neosvědčilo,tak se k tomu nevracej(Airevolution-vlaštovčí ocas)

Ad Pavel:já mám problém vyjet kopec i s "12",v kopci se ti zvedá horizont=ubývá místa,s dlouhou mrdkou se tam nevlezeš,naštěstí umí uhnout uchem,takže ho nešátrám po sněhu(FS/speed klape dolní ucho).Ve slabém větru nezbývá než ten kopec vylézt pěšky,ale mne to netankuje,jen se na to rád pokoukám.

Odpovědět
Čikas
11.10.2012 v 08:16

Ahoj Hadráku, staří pardálové si musí pomáhat! Až tě potkám pod kopcem hodím ti lano a vyvezu tě :)Fotografka Jana si to taky hodně pochvalovala :)

Odpovědět
Switch
11.10.2012 v 11:51

Zkusenej snowkiter, to se hned pozna:) Lidi prijdou na kopecky a pak se divi, ze nemaji misto na manipulaci s drakem...tak se trapi, pak to vzdaji a alou z5 na rovinku:)

Odpovědět
hadrák
12.10.2012 v 19:25

Já myslel tím kiteloopy a ležaté osmy,bo s mojí značkou si nedovolím sahat až na pěnovku,což je normálka u jinejch matraček(chtěl bych ty kiteloopy u takových 19 a 21 v cca 1,5m/s a v pořádném svahu na SNB vidět ).

Jsou i tací zkušení SNkiteři-profíci,co se projedou po mých lajnách,zaparkovaného kajta ne nadstandardní velikosti a s dostatkem místa okolo,na lyžích se slovy promiň,však jsem to projel naplocho,dyť se nic nestalo.To už raději mažu z praděda na martinskou placku či  hardangervidu.(Čikas to nebyl).

Odpovědět
hadrák (web)
13.10.2012 v 21:45

Prolítl jsem starší novinky(zima)a nevšimkl jsem si slušného videjka(http://www.youtube.com/watch?v=G5o3iWTOOts&feature=related),kde jsou zastoupeny všechny značky(Rapace/Ikon/FS)o kterých se tady mluví(sory,kromě EF)a v závěru v horním okně jak klape dolní ucho FS.Škoda též propást českou stopu(MZ)

Jen jestli už to tu bylo,tak pardón.

Odpovědět
David
06.11.2012 v 09:38

Když ti někdo přejede šňůry, je to jen a jen tvoje chyba. Ve sněhu jsou často špatně vidět a když jezdíš, většinou máš jiný starosti než hlídat cizí materiál. Komu vlastní šňůry nestojí za 2 minuty času aby je namotal na ráhno, nemůže se na nikoho zlobit, leda na sebe. 

Odpovědět
hadrák (web)
07.11.2012 v 11:23

 Hlavně že víš,jak to chodí v zimě.To motání lajn máš asi z kurzu,jen si uvědom,že to spíš platí na pláži.V zimě,když jdu svačit a je po kokot sněhu to není otázka dvou minut a bývá to vesměs bez pomocníka,tak si uvědom,jak se uzavřená komora přistává,parkuje,zajišťuje proti odfouknutí(v prašanu)a pak teprve možná ty dvě minuty.Jukni na fotku v odkaze-to je standart.A jestli nevíš,že nafouknutý a zaparkovaný kite a o 27m dále kiter,znamená že tam asi budou lajny a ty tam budeš jezdit,přestože je kolem kilometry ploch,tak se jdi bodnout.

http://mushow.cz/user_files/albums/55/P1290035.JPG

Odpovědět
David
09.11.2012 v 10:53

Ne to nemam z kurzu ale z vlastnich mnohaletych zkusenosti. A taky ze mi jeste snury nikdo neprejel :) Samozrejme ze kdyz uvidim kajt sedet na odtokovce a o kus dal chlapa, tak mu nepojedu naschval prejet snury, to taky nikdo netvrdil. Delej si to jak chces, sou to tvoje snury...

Odpovědět
Laco (web)
20.12.2012 v 18:47

Ja som tiez bol prekvapeny kde mali chalani lajny na Martinkach minuly rok. sak dam si lajny tak aby som ich mal za chrbtom, kde sa nejazdi, ked uz sa mi nich nechce motat. Ale chalanie stali pri stromcekoch a vobec som nevidel ze lajny maju potahane smerom od seba na jazdnu plochu. Ja by som si ich tam teda nedal kde sa jadzi. Tak som si tam chcel parknut ze samozrejme kajta si polozim smerom od parkovania tam kde sa nejazdi a uz po mne hučali že im prechadzam šnury.

Ako mam do frasa vedieť kde maju poukladanych kajtov? A že ich maju natianutych smerom na jazdnu plochu? Tak nech si tam daju cedulky ked su taky tupy a potahaju si to smerom na plochu.

Tie bary fakt nebolo vidiet kde su pohadzane.

Keď teda položím kajta tak si lajny nasmerujem tak aby neboli smerom k ploche kde sa jazdi. Ale prinajmenom paralerne s miestom kde sa nachadzam. A zmotat si ich tiez neni az taky problem. Je to minuta prace.

Odpovědět
Pavel
02.10.2012 v 07:25

Konečně se dále rozšiřuje nabídka v komorových kitech. Přestože v létě jezdím nafukovačky, v zimě nedám na komory dopustit. Loni jsem šel do Ikonů a byl jsem celou zimu velmi spokojený. Vůbec bych se nebál jít do Rapace, i když je to novinka. Pěkný design, zajímavé vychytávky. Kvality bych se po zkušenostech s Ikony nebál, není to malá firmička kde se detaily ještě vychytávají a zádrhely někdy bývají.

Odpovědět
upman
01.10.2012 v 14:58

Co matros a lajny, jejich delka, nosnost?

Odpovědět
anketa

Letní kite trip (dovolená) v mém případě trvá:





MKB info
?>
login


Registrace

Zapomněli jste heslo?

Partners

design & web puradesign logo - web. stránky

rss newsNewsrss forumForum

Kontakt | Copyright © 2001-2024 Mushow.cz

mushow on facebook